Forfatter Emne:  Ændringsforslag til forum funktioner og udseende  (Læst 4884 gange)

Offline Laurs

  • Scaleracer
  • Indlæg: 110
    • Vis profil
  • Navn: Henrik Laursen
Ændringsforslag til forum funktioner og udseende
« Dato: November 20, 2014, 12:05:54 pm »
Hej Scalerace.dk

Ved godt at det er dårlig karma at ens første indlæg er kritik, men håber mit indlæg bliver set som positiv kritik ;)

Jeg er ret ny i branchen og ønsker derfor at suge alverdens viden til mig. Af den grund bruger jeg 'lidt' tid på at læse gamle tråde igennem. Jeg synes jeg har ledt og markeret og prøvet mig frem. Jeg synes ikke at få en tydelig, hvis overhovedet, nogen markering af tråde jeg har læst helt igennem eller læst nogle sider fra. Her tænker jeg det kunne være en god ting at trådoverskriften skiftede farve, som set og brugt på andre fora.

En anden funktion jeg synes mangler (og mangler mest) er en knap "vis ulæste indlæg" og her mener jeg ikke "ulæste siden sidste besøg", men ALLE ulæste. Så man til sidst ender op med noget lignende nedenstående når man trykker på knappen. Så ved man præcist hvad man mangler at læse :)

ex. på ovenstående. Både farve og ulæste



Disse to, i mine øjne, forbedringer ville hjælpe en ellers garvet forumdreng med at holde overblikket!

og hvis foreslagende allerede findes, men jeg bare har stiret mig blind, vil jeg meget gerne ledes i den rigtige retning!

Tak for et forum med god tone og god information! =)

Edit: Ps Det er lækkert at forummet bare spiller på Tapatalk! =)
« Senest Redigeret: November 20, 2014, 12:20:18 pm af Laurs »
Henrik Laursen
Skive Minirace

Offline Racefun.dk/klub

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1683
    • Vis profil
    • SlotWorld.dk shoppen der sender dagligt
  • Navn: Keld Høfler
Sv: Ændringsforslag til forum funktioner og udseende
« Svar #1 Dato: November 20, 2014, 13:24:09 pm »
Hej Henrik

oversigten over diverse tråde viser et lille symbol "new" efter overskriften hvis der er kommet indlæg i tråden siden du sidst læste i den. så det bør være muligt at se hvad du har læst.


Offline RasmusDJ

  • Administrator
  • Scaleracer
  • *****
  • Indlæg: 1597
    • Vis profil
  • Navn: Rasmus Johansen
Sv: Ændringsforslag til forum funktioner og udseende
« Svar #2 Dato: November 20, 2014, 13:38:33 pm »
Hej Scalerace.dk

Ved godt at det er dårlig karma at ens første indlæg er kritik, men håber mit indlæg bliver set som positiv kritik ;)

En anden funktion jeg synes mangler (og mangler mest) er en knap "vis ulæste indlæg" og her mener jeg ikke "ulæste siden sidste besøg", men ALLE ulæste. Så man til sidst ender op med noget lignende nedenstående når man trykker på knappen. Så ved man præcist hvad man mangler at læse :)

Hej og velkommen til.

Det er kun fin med lidt feedback, os der har anvendt det i 10 år, ser jo ikke altid på forumet med nye øjne, så ingen ting at undskylde :)

Keld har allerede pointeret, at der er en lille markering med et NEW logo foran de forskellige topics.

Derudover så er den anden funktion kommet til, netop tilføjet, så det er ikke dig der ikke har kunne finde den. Den kan findes oppe i toppen :)
// Rasmus Johansen
admin@scalerace.dk

Offline Laurs

  • Scaleracer
  • Indlæg: 110
    • Vis profil
  • Navn: Henrik Laursen
Sv: Ændringsforslag til forum funktioner og udseende
« Svar #3 Dato: November 20, 2014, 14:07:21 pm »
Super =)

Mange tak! Så er det jo bare at starte fra en ende af ;)
Henrik Laursen
Skive Minirace