Hej Scalerace.dk
Ved godt at det er dårlig karma at ens første indlæg er kritik, men håber mit indlæg bliver set som positiv kritik
Jeg er ret ny i branchen og ønsker derfor at suge alverdens viden til mig. Af den grund bruger jeg 'lidt' tid på at læse gamle tråde igennem. Jeg synes jeg har ledt og markeret og prøvet mig frem. Jeg synes ikke at få en tydelig, hvis overhovedet, nogen markering af tråde jeg har læst helt igennem eller læst nogle sider fra. Her tænker jeg det kunne være en god ting at trådoverskriften skiftede farve, som set og brugt på andre fora.
En anden funktion jeg synes mangler (og mangler mest) er en knap "vis ulæste indlæg" og her mener jeg ikke "ulæste siden sidste besøg", men
ALLE ulæste. Så man til sidst ender op med noget lignende nedenstående når man trykker på knappen. Så ved man præcist hvad man mangler at læse
ex. på ovenstående. Både farve og ulæste
Disse to, i mine øjne, forbedringer ville hjælpe en ellers garvet forumdreng med at holde overblikket!
og hvis foreslagende allerede findes, men jeg bare har stiret mig blind, vil jeg meget gerne ledes i den rigtige retning!
Tak for et forum med god tone og god information! =)
Edit: Ps Det er lækkert at forummet bare spiller på Tapatalk! =)