Så fik vi overstået Østseriens første hold og langtids løb, vi var dog lidt handikappet da vores hold måtte undvære vores stjernekører 😟 svenskerne havde ofret en af deres kørere til MotorCross, og desværre svigtede det ene hold da en enkelt kører fik kolde fødder få dage inden løbet 🙄
Så fire hold og kun et med 3 mand på, vi andre var kun 2 mands hold, og talen kom hurtigt på at med det aldersgennemsnit så krævede det tissepauser undervejs 😎
Så det blev 8 x 22.5 minut og 5 minutters pause.
Træningen viste klart at Rolf og Mats har boet i den kælder siden de fik deres lmp24, Patrick og Kim er begge vilde med banen, så de ville blive svære at slå, Glæsel, Henning og Carsten er alle stærke modstandere, så Grønneman og jeg var klar over vi skulle kæmpe, men desværre gav begge lejer i bagakslen op allerede efter 45 min, og så var det en kamp at bare holde den i rillen i resten af løbet.
Svenskerne løb med sejeren 🏁, Glæsel, Henning og Carsten lykkes netop at holde Kim og Patrick bag sig, og blev var bare fylder på banen 🙄
Alle var enige om banen er superfed til disse biler, Rolf og Mats er altid hyggelige at besøge, vi lærte alle at disse biler kan nemt holde 3 timer, motoren var ikke engang særlig varm undervejs, sikkert pga den ringe vægt, og dæksliddet var slet ikke så slemt som først ventet.
Så det bliver ikke sæsonens eneste holdløb 😉 næste gang skal vi dog være 3 mands hold så bameskift skal klares på de normale 1 minut.
Rolf har alle data fra løbet og jeg håber han fylder lidt på med billeder osv.