Hvad er vores muligheder:1. Vi kan annullere sidste afdeling - det vil ikke betyde noget for den samlede stilling. 2. Vi kan tildele TMR 30 omgange, og de vinder løbet i lørdags, det ændre ikke den samlede stilling.3. Vi kan køre afdelingen om - jeg tvivler på om det ændre noget og også om folk gider det.
KimmasDet havde været fedt at vide i havde en stram tidplan så vi kunne starte noget tidligere, som da vi kørte hos jer, for et løb som pr. runde tager 2 1/2 time i køretid i følge reglementet ialt 7 1/2 time, noget til til spor og rundeskifte bliver let til 8 1/2 time, og vi kan vel næppe give OSCC skylden for de mange track calls, dem stod vi vi selv for.
Bliver der kørt med Revo Slot?
Citat fra: Lasse efter Januar 09, 2018, 20:48:30 pmBliver der kørt med Revo Slot?
Nå,,,, Hvad så drenge!!Er der nogle DEL-Hold i år?Der skal mindst fire hold til, før det bliver til noget!!Jeg overvejer stadig om jeg skal stille hold, nogen som er sikre??
Citat fra: Brian efter Januar 09, 2018, 21:22:40 pmCitat fra: Lasse efter Januar 09, 2018, 20:48:30 pmBliver der kørt med Revo Slot? Jeg synes da, at det kunne være en spændende forandring.
Og jeg er så blevet overtalt til at nappe en sæson mere Så'øh,, TMR er på banen igen i 2018 Det er jo ellers kutyme at, de hårde drenge trækker sig tilbage efter hattrik Så i får en chance mere drenge (Vi sætter ikke farten ned i 2018)Ses på Racerbanen.Carsten.Teamchef TMR.
Citat fra: Lasse efter Januar 10, 2018, 09:06:51 amCitat fra: Brian efter Januar 09, 2018, 21:22:40 pmCitat fra: Lasse efter Januar 09, 2018, 20:48:30 pmBliver der kørt med Revo Slot? Jeg synes da, at det kunne være en spændende forandring.Ikke på vilkår Lasse.Det lort egner sig ikke til langdistanceløb.Slot-It Grp.C som vi plejer