Forfatter Emne:  SSRS løbskalender 2015  (Læst 11934 gange)

Offline Bjuvköbing GrandPrix

• Moderator
  • Scaleracer
    • Vis profil
  • Navn: Allan Boesdal
SSRS løbskalender 2015
« Dato: December 20, 2014, 14:04:30 pm »
Med enkelte uafklarede detaljer for anden halvdel af sæsonen ser oplægget for 2015 ud som følger:

1. afdeling     01.02.2015     HMC (træbane)
2. afdeling     01.03.2015     OSCC (plastbane)
3. afdeling     12.04.2015     ØMR (træbane)
4. afdeling     03.05.2015     SRM (plastbane)

5. afdeling     06.09.2015     Woodracing (træbane)
6. afdeling     04.10.2015     ? (plastbane; vi håber på Amager, men aftale pt. ikke på plads)
7. afdeling     01.11.2015     ØMR (plastbane)
8. afdeling     06.12.2015     SMRK (træbane)

Der er for den kommende sæson indgået aftale med Henrik Berings velsmurte hjemmeside www.ringbering.dk om håndtering af såvel tilmelding som resultatformidling.
« Senest Redigeret: December 20, 2014, 14:39:05 pm af Bjuvköbing GrandPrix »
/Allan Boesdal
HEY, lad os nu bare køre noget ræs (jeg NÆGTER simpelthen at blive sidst)!!!

Offline vallentin

• Scaleracer
  • Racing gives you wings
    • Vis profil
    • woodracing
  • Navn: Kim Vallentin
Sv: SSRS løbskalender 2015
« Svar #1 Dato: December 20, 2014, 14:18:14 pm »
Hej Allan

OSCC har ingen træbane, det har jeg, den hedder Woodracing og har intet med OSCC at gøre, men i er velkommen

Hilsen
Kim Vallentin
Woodracing.dk
Kan vi ikke bare hygge os med lidt race

• Moderator
  • Scaleracer
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 20, 2014, 14:36:50 pm »
Hej Allan

OSCC har ingen træbane, det har jeg, den hedder Woodracing og har intet med OSCC at gøre, men i er velkommen

Hilsen
Kim Vallentin
Woodracing.dk

Hej Kim,

Tak for lynhurtig respons, og beklager fejlen - jeg havde for mig, at banen tidligere har været omtalt som OSCC Woodracing, men jeg skynder mig at rette til i mit indlæg oven for.

Og så glæder vi os i øvrigt til at besøge Woodracing igen; glimrende bane og altid fremragende forplejning! ;)

Vel mødt i september! :D
/Allan Boesdal

Offline HenrikBering

• Scaleracer
    • Vis profil
    • RingBering
  • Navn: Henrik Bering
« Svar #3 Dato: December 21, 2014, 00:37:04 am »
Der er for den kommende sæson indgået aftale med Henrik Berings velsmurte hjemmeside www.ringbering.dk om håndtering af såvel tilmelding som resultatformidling.

Tak for de pæne ord og for tilliden. Sæsonen er hermed oprettet og klar til tilmelding: http://ringbering.dk/races.php?season=56&purchase_id=11
Husk, at man kan hente startlisten i LapMaster format fra tilmeldingen  :) - sorteret efter kørernes placering i sæsonstillingen  ;).
P.t. er der ikke mulighed for tilmelding til mad - måske får jeg programmeret det i løbet af juleferien... ::), måske ikke  :-[.

Er det muligt at få noget mere information om SRM og evt. et billede til "banesamlingen" på RingBering - se hvilke oplysninger jeg mangler her: http://ringbering.dk/tracks.php (Allan: du kan også selv skrive oplysningerne ind, når du er logget ind, så klik på "min profil").

MVH
Henrik

Offline HenrikBering

• Scaleracer
    • Vis profil
    • RingBering
« Svar #4 Dato: December 21, 2014, 00:41:39 am »
Og husk i øvrigt også, at løb kan hentes som ical.ics filer - der passer i kalenderen i Outlook og på smartphones  8) via denne side:
http://ringbering.dk/races_all.php

Klik på dato feltet og se, hvad der sker  :P

Offline Racefun.dk/klub

• Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
    • Vis profil
    • SlotWorld.dk shoppen der sender dagligt
  • Navn: Keld Høfler
« Svar #5 Dato: December 21, 2014, 01:37:52 am »
Og husk i øvrigt også, at løb kan hentes som ical.ics filer - der passer i kalenderen i Outlook og på smartphones  8) via denne side:

Det er fan... lækkert, et par små forslag her:
1.) ikke 8 timer afsat det ryger ind over 2 dage så.
2.) indsætte alle løb i en serie ved et tryk.

damn det er noget man kan bruge det her, sad den anden dag og bladrede slowmotion igennem scalerace kalender for at finde årets datoer, det tager tid.

• Moderator
  • Scaleracer
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 21, 2014, 05:39:33 am »
P.t. er der ikke mulighed for tilmelding til mad - måske får jeg programmeret det i løbet af juleferien... ::), måske ikke  :-[.

Er det muligt at få noget mere information om SRM og evt. et billede til "banesamlingen" på RingBering - se hvilke oplysninger jeg mangler her: http://ringbering.dk/tracks.php (Allan: du kan også selv skrive oplysningerne ind, når du er logget ind, så klik på "min profil").

MVH
Henrik

Tak for opdateringerne Henrik ... Jeg var godt opmærksom på maddelen af tilmeldingen men ville i første omgang ikke ændre formuleringen i reglementet; hvis du faktisk kan få det oprettet under tilmeldingen, så er det luksus, og ellers håndterer vi det på stedet på løbsdagen. :)

Jeg har været inde og udfylde info om SRM, så den sidste dato kan blive oprettet i løbskalenderen. Jeg mangler kun byen, som jo pt. ikke kender/håndterer udlandske postnummerformater, men det er 212 28 Malmö.
/Allan Boesdal

• Moderator
  • Scaleracer
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 21, 2014, 05:42:53 am »

MVH
Henrik

Tak for opdateringerne Henrik ... Jeg var godt opmærksom på maddelen af tilmeldingen men ville i første omgang ikke ændre formuleringen i reglementet; hvis du faktisk kan få det oprettet under tilmeldingen, så er det luksus, og ellers håndterer vi det på stedet på løbsdagen. :)

Jeg har været inde og udfylde info om SRM, så den sidste dato kan blive oprettet i løbskalenderen. Jeg mangler kun byen, som jo pt. ikke kender/håndterer udlandske postnummerformater, men det er 212 28 Malmö.
/Allan Boesdal

Offline Rene oscc

• Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Det handler ikke om at vinde.... og dog
    • Vis profil
  • Navn: René Glæsel
« Svar #8 Dato: December 21, 2014, 06:09:10 am »
Tak til Henrik, for brug af hans hjemmeside  :) :P
Med Venlig Hilsen
René Glæsel
OSCC/Woodracing

Offline HenrikBering

• Scaleracer
    • Vis profil
    • RingBering
« Svar #9 Dato: December 21, 2014, 10:03:36 am »

Det er fan... lækkert, et par små forslag her:

damn det er noget man kan bruge det her, sad den anden dag og bladrede slowmotion igennem scalerace kalender for at finde årets datoer, det tager tid.

Takker.
1) kan godt løses. Jeg tilføjer en varighed til mesterskabet, så lægges den tid til løbets start. På den måde kan man sætte fx 8 timer til GT MOS og SSRS og 3 timer til RFUN mesterskaber.
2) det skal jeg lige undersøge nærmere, men det er vel det samme, som en tilbagevendende begivenhed i outlook kalenderen... Det må kunne laves!

Offline HenrikBering

• Scaleracer
    • Vis profil
    • RingBering
« Svar #10 Dato: December 21, 2014, 10:07:34 am »
Selv tak til Allan og Rene. God fornøjelse  :)

Offline HenrikBering

• Scaleracer
    • Vis profil
    • RingBering
« Svar #11 Dato: December 29, 2014, 23:52:49 pm »

1) Er løst  ;), jeg har tilføjet varighed til løbsklassen. Den er sat til 3 timer for RaceFun løbene.

Til Allan: Malmø er tilføjet postnummer databasen, så SRM vises korrekt  8)

• Moderator
  • Scaleracer
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 02, 2015, 12:13:47 pm »
Det er bare super, Henrik; jeg kan se, at flere allerede har benyttet sig af tilmeldingsmuligheden.  :D

Så skal jeg bare have kastet mig ind i kampen (det har været cirka et halvt år undervejs!!?) og få besøgt Marc og Amager-gutterne, så vi forhåbentlig kan få en aftale i stand.
/Allan Boesdal

Offline Schunck

• Scaleracer
    • Vis profil
  • Navn: Finn Schunck
« Svar #13 Dato: Januar 02, 2015, 15:46:22 pm »
Det er noget rod !

Når men bruge kalender på dette forum så er der tilmelding på ssrs.dk, men når men læser på dette forum så er der tilmelding på ringbering.dk

Jeg tror bare jeg kommer uden et tilmelde mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Brian

• Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
    • Vis profil
  • Navn: Brian Kristensen
« Svar #14 Dato: Januar 02, 2015, 15:52:14 pm »
Det er noget rod !

Når men bruge kalender på dette forum så er der tilmelding på ssrs.dk, men når men læser på dette forum så er der tilmelding på ringbering.dk

Jeg tror bare jeg kommer uden et tilmelde mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Der er ingen tilmelding på ssrs.dk, det gør du på ringbering.dk, hvis det står anderledes må Allan lige få rettet det i kalender
Rigtige mænd indrømmer de leger med racerbane
www.smrk.dk