Forfatter Emne:  Hastighed på Biler  (Læst 2324 gange)

Offline dmike004

  • Scaleracer
  • Indlæg: 1
    • Vis profil
  • Navn: Michael Jessen
Hastighed på Biler
« Dato: Oktober 10, 2021, 20:20:49 pm »
Hejsa. Helt ny her. Og måske et lidt fjollet spørgsmål

Har købt en Carrera Digital bane. Og lidt ekstra biler. Det undrer mig dog, at selvom alle biler er indstillet ens i forhold til fart og bremser, så kører de meget forskelligt. Er det meningen?
Og hvis nej; nogle forslag til hvordan jeg kan ændre det.
Det skal siges alle biler ikke har kørt lige meget. Læste noget om at nye biler lige "skal køres til".

Michael

Offline Fishy Racing

  • Scaleracer
  • Indlæg: 1
    • Vis profil
  • Navn: Thomas Jensen
Sv: Hastighed på Biler
« Svar #1 Dato: Oktober 14, 2021, 16:10:16 pm »
Hejsa..Der er stor forskel på de forskellige biler, selvom du har 2 spritnye, samme model ,samme produkt, er der altid små forskelle.

Offline Pops

  • Midtjysk Mini-Racing Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 790
    • Vis profil
  • Navn: Per Thaudal
Sv: Hastighed på Biler
« Svar #2 Dato: Oktober 18, 2021, 12:02:08 pm »
Carrera bilerne er fine, men motorerne er noget skrammel efter min mening, de bliver meget hurtigt “gamle” og som nævnt er det meget svært at finde nogen der bare nogenlunde ens… jeg havde eksempelvis fire stk ens Ferrari 358 (bortset fra bemaling) som kørte vidt forskellige tider… selv i samme spor og med samme håndtag og hånd… jeg har byttet motorerne ud med slot-it , nu kører de meget mere jævnt… ps. Min erfaring er at man hurtigere slår originalmotorerne ihjel hvis man ofte kører med lavt hastighedsprogram (det har jeg gjort en del med mine små børnebørn) mvh Per
Pensioneret mini-racer