Forfatter Emne:  Tilmelding til løb  (Læst 2091 gange)

Offline Brian

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 2180
    • Vis profil
  • Navn: Brian Kristensen
Tilmelding til løb
« Dato: Marts 25, 2018, 16:25:35 pm »
Hvis man ikke vælger at deltage i et løb som man har tilmeldt sig til, kunne man så ikke lige gøre sig den ulejlighed at framelde sig igen, det er lidt øv at man går ud fra de kommer X antal
I det her tilfælde var det til 1/24 Mini Saloon der var 18 deltager der vælger mad og der kommer så kun 15 deltagere, som arrangerende klub har vi i dette tilfælde 18 x 50,- til indkøb af mad = 900,- når der så kun kommer 15 er der så kun 750,- så vi har som klub et tab på 150,-  :-[

Skal man gøre det bindende så dem der ikke melder fra skal betale ?
Rigtige mænd indrømmer de leger med racerbane
www.smrk.dk

Offline Lasse

  • Scaleracer
  • Indlæg: 2071
    • Vis profil
  • Navn: Lasse Ibsen
Sv: Tilmelding til løb
« Svar #1 Dato: Marts 25, 2018, 16:33:01 pm »
I skal nok få penge herfra, men vi måtte konstatere i morges kl. tidligt, at min kone Katrine var så ramt af influenza, så hun ikke ville være i stand til at passe Mie på 4 år. Derfor ingen deltagelse fra Julius og mig. En framelding på dette tidspunkt havde nok alligevel ikke hjulpet i forhold til indkøb. Julius var i øvrigt ikke tilmeldt mad. Han er for kræsen til at spise, hvad der kommer på bordet.
Det drejer sig ikke om at være med, men om at vinde! Se nu at få det stykke skrot fjernet fra sporet.

Offline Racefun.dk/klub

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1683
    • Vis profil
    • SlotWorld.dk shoppen der sender dagligt
  • Navn: Keld Høfler
Sv: Tilmelding til løb
« Svar #2 Dato: Marts 25, 2018, 16:57:47 pm »
Ja sygdom kan man desværre ikke gardere sig imod, god bedring med hende Lasse.

Brian, Jo jeg syntes det er helt fair at når man er tilmeldt at datoen for indkøb overskrides så betaler man da for maden selvom man får forfald, det er da ærgeligt at der er andre der står med tab.

Iøvrigt tak for idag, super forplejning :) og jeg syntes bilerne faktisk passede bedre til jeres bane end jeg havde frygtet, så løbet gik også fint.