Forfatter Emne:  GT MOS 3. afdeling 2018  (Læst 3583 gange)

Offline HenrikBering

  • Scaleracer
  • Indlæg: 1862
    • Vis profil
    • RingBering
  • Navn: Henrik Bering
GT MOS 3. afdeling 2018
« Dato: Marts 18, 2018, 16:34:01 pm »
Hej

22 mand til race og et par gæster, som kiggede forbi for at fornemme stemningen - kort sagt ingredienserne til en god dag  :).

I GTM var der 5 svenskere til start fra SRM, hvoraf flere var velkendte fra racet sidste år hos KMK - tävligt  8). GTM blev en dyst mellem Bo, Christian og Martin. I første gennemløb kørte Bo hurtigst og vandt over Christian og Martin. Til andet gennemløb var det Martin, som kørte stærkest og vandt over Bo og Bertil (Christian fik defekt).

I GT2 kørte Thomas fra pole til sejr og en sejr mere. De øvrige halsede efter med hvad de kunne. Til første gennemløb vandt Thomas over Henrik Bering og Jacob. I andet gennemløb var Thomas igen hurtigst foran René og Robert (både Jacob og Henrik blev ramt af defekt).

Dr. B er sprunget ud som GT2 konstruktør og fik en bil på 2. pladsen i første forsøg - det må være bestået  :P :P

Vi ses om 1 måned hos OSCC.

Stillingen er opdateret: http://www.racemaster.dk/highscorelist.php
Link til resultater: http://www.racemaster.dk/results/2018-3-18/LapMasterResultLink.htm

MVH
Henrik Bering

Offline HenrikBering

  • Scaleracer
  • Indlæg: 1862
    • Vis profil
    • RingBering
  • Navn: Henrik Bering
Sv: GT MOS 3. afdeling 2018
« Svar #1 Dato: Marts 18, 2018, 17:56:02 pm »
Billeder kan ses her: http://www.racemaster.dk/user.php?content_type=3&gallery=12859&desc=5.afd GT MOS 18/03-18

Glemte helt: Tak for en hyggelig dag  :P :P :P :P :P

Offline Boskaerm

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 6530
  • Ring Østerberg, home of Illuminati Racing
    • Vis profil
    • Sjællands minirace klub
  • Navn: Bo Østerberg Lundgreen
Sv: GT MOS 3. afdeling 2018
« Svar #2 Dato: Marts 18, 2018, 19:36:21 pm »
Hej allesammen

Tak for en hyggelig dag  :) dejligt og være tilbage på en af mine favorit baner  8)
Vi havde valgt at forhøje autoværnet, og jeg tror det gjorde at vi undgik det helt slemme skader, til trods for den høje fart.

Personligt kan jeg ikke være helt tilfreds med dagen, havde bilen til mere, men for mange dumme afkørsler ødelagde det for mig.

Hyggeligt med besøg fra Sverige, og besøg af Martin Borch, også selvom han kørte fra mig i løb 2  ;D

Vi ses om en måneds tid i Nykøbing Sj.
Venlig Hilsen
Bo Ø Lundgreen
SMRK

Offline henrik

  • Scaleracer
  • Indlæg: 383
    • Vis profil
  • Navn: Henrik Berntsen
Sv: GT MOS 3. afdeling 2018
« Svar #3 Dato: Marts 18, 2018, 22:53:46 pm »
Tak for en fornøjelig dag.  :)

Det var så dagen hvor Ring Bering havde valgt at skifte til GT2, det blev jo med blandet resultat, jeg havde til andet gennemløb ændret på Henriks og min egen bil.

Henrik fik desværre defekt, men indtil da kørte bilen bedre for ham.

Jeg havde god glæde af ændringen, men kom i trafik og fik nogle dumme affald, men fik en meget bedre resultat i andet gennemløb, jeg bliver i GT2.

Jeg må sige tak til Tommas for gode råd, det er dejligt når en meget erfaren kommer siger, har du ikke gjort hin og andet, nej nej det meget bedre hvis du også gør dette.
Det er sportmandschip  ;) ;) ;)

Jeg vil bygge vidre på bilerne til næste gang, håber at de kommer til handle bedre.  :)

Vi ses hos OSCC om en måneds tid.  ;)

Dr. B
Med venlig hilsen
Henrik Berntsen
Hvis du vil vinde og tabe med samme sind, vinder du IKKE !