Forfatter Emne:  LMP24 Øst  (Læst 2742 gange)

Offline Kenny

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1612
    • Vis profil
  • Navn: Kenny Winther
LMP24 Øst
« Dato: Februar 23, 2019, 11:54:40 am »
Så var det igen tid til at køre med de hurtige LMP24 biler, denne gang hos Carsten Grønneman i Blovstrød slotcar klub.
Banen er jo bygget med øje for denne type biler, den ser lidt kedelig ud når man første gang ser den, men der er et flow i den bane der gør at man er på hele tiden, og hele tiden finder nye steder at presse bilen lidt mere,  så det var tæt race fra top til bund, resultaterne kan findes på racemarster.
Carsten og hans søde kone havde sørget for der var hotdogs og masser af øl og vand, så stor tak for i åbnet jeres hjem for alle slottosserne.
Og med 15 deltagere så var garagen godt fyldt op, og der blev hygget og pjattet som var vi alle teenagere 😊
Mit nye idol Patrick kørte igen sindssygt stærkt, når han for lidt mere rutine bliver han klart en udfordrer til den gamle garde.
Løbsafviklingen stod Carsten og slotmaster for, så det kørte jo bare som på skinner, dog vil jeg sige at vi skal holde bedre  fast i reglen om vi ikke laver trackcall pga defekter, ud over det forlænger aften alt for meget, så er det er skråplan at man bare kan køre med hoved under armen, og så få lov at reparere bilen når den giver op.
Glæder mig allerede til næste løb i Odsherred om en måned.
« Senest Redigeret: Februar 23, 2019, 19:10:01 pm af Kenny »
Mvh Kenny

Offline HenrikBering

  • Scaleracer
  • Indlæg: 1862
    • Vis profil
    • RingBering
  • Navn: Henrik Bering
Sv: LMP14 Øst
« Svar #1 Dato: Februar 23, 2019, 12:34:54 pm »
Enig med track call - det forlænger aftenen for meget...

Ret også titlen på indlægget til LMP24 i stedet for LMP14   ::)