Forfatter Emne:  GTMOS  (Læst 3036 gange)

Offline Kenny

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1612
    • Vis profil
  • Navn: Kenny Winther
GTMOS
« Dato: September 21, 2020, 09:37:08 am »
Så fik vi endeligt kørt 7 og 8 afd af GTMOS.
Desværre var vi ikke så mange men os der mødte op havde et godt race og nogle hyggelige timer.
I kvallen vidste Henning hvem der havde hjemmebane, men i løb et var Dennis urørlig, aldrig har jeg set ham så fokuseret og skarp, Henning blev #2 og Rene Glæsel #3
I løb 2 skulle Michael trækkes med Rene Lund og undertegnede, jeg var bestemt ikke frisk så og mødte først op tæt på løbsstart, så havde kun kørt få omgange i det ene spor, og da man har vendt køreretningen var det virkeligt en udfordring, så Michael vandt stort med mig som #2 og Rene Lund #3
Vi havde egentligt aftalt at når der ikke var frokost så skulle vi køre videre uden skruepause, men ham Glæsel fik vist lige kikkert lidt på bilen, for efter pausen kørte hans bil som en drøm og de andre kunne slet ikke hænge på ham.
Så Glæsel #1 Dennis #2 og Henning #3
I andet heat var det igen Michael der var hurtigst, men jeg begyndte at finde rytmen i den "nye" bane, så på trods resultat  var #1 Michael #2 Kenny #3 Rene lund var jeg meget godt tilfreds med mit resultat, men næste gang håber jeg at være lidt mere frisk så jeg også kan få trænet lidt.
Desværre var vi ikke så mange deltagere, både grundet corona, Le mans løbet og det faktum at dagene op til løbet blev lidt rodet primært fordi løbet blev flyttet, nogle meldte fra sent og andre havde ikke tilmeldt via den ellers så udmærket side www.racemaster.dk 😟
Jeg undskylder for den lidt rodet optakt og lover at give en lille en til alle dem der næste gang husker at melde sig til i tide
Mvh Kenny
Mvh Kenny