Forfatter Emne:  Racemaster.dk  (Læst 836 gange)

Offline HenrikBering

  • Scaleracer
  • Indlæg: 1862
    • Vis profil
    • RingBering
  • Navn: Henrik Bering
Racemaster.dk
« Dato: December 17, 2023, 17:40:30 pm »
Hej alle

Racemaster.dk skal i løbet af 2024 holde flyttedag - Keld og Carsten har meldt sig til at overtage. Jeg deltager ikke aktivt i minirace længere og prioriterer derfor ikke vedligehold/opdatering og videreudvikling mere. Jeg er også løbet sur i at få henvendelser på racesøndage, hvis noget har drillet i forbindelse med opdatering af resultater. Det falder tilbage på en kombination af mangler i sitets brugervenlighed og brugermanualen - jeg kommer ikke til at ændre nogen af delene.

Ind til flytningen er på plads kører Racemaster videre, som om intet er hændt. Hvis noget ikke virker, så må der startes en tråd her på Scalerace og I må hjælpe hinanden - jeg kigger forbi jævnligt. En supporttråd her på forum vil have flere fordele fordi:
- Evt. mangler i manualen bliver tydelige
- Der bliver flere superbrugere
- Der kan deles tips og tricks

MVH
Henrik Bering

Offline Roadkill_DK

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 2156
    • Vis profil
    • http://profile.imageshack.us/user/ParnasRaceway
  • Navn: Jacob Hansen
Sv: Racemaster.dk
« Svar #1 Dato: December 18, 2023, 23:38:34 pm »
Hej Henrik

Jeg er glad for at der er fundet en løsning  :D

Og så skal der bare  lyde et stort - "tak for indsatsen" og tak for det arbejde du har lagt i projektet. Du har gjort tilmelding til løb, at kunne se resultater, statistikker mm, nemt og tilgængeligt.

Tak  ;)
« Senest Redigeret: December 22, 2023, 20:36:06 pm af Roadkill_DK »
Med Venlig Hilsen
Jacob Hansen
SMRK

"Den største forhindring til sejr, er blodstyrtning eller stålfinger"

Offline Lasse

  • Scaleracer
  • Indlæg: 2071
    • Vis profil
  • Navn: Lasse Ibsen
Sv: Racemaster.dk
« Svar #2 Dato: Januar 01, 2024, 22:34:49 pm »
Tak for indsatsen, Henrik. Jeg er ked af at høre, at du ikke vil køre minirace mere. Jeg vil savne dit selskab.
Det drejer sig ikke om at være med, men om at vinde! Se nu at få det stykke skrot fjernet fra sporet.

Offline HenrikBering

  • Scaleracer
  • Indlæg: 1862
    • Vis profil
    • RingBering
  • Navn: Henrik Bering
Sv: Racemaster.dk
« Svar #3 Dato: Januar 04, 2024, 21:39:17 pm »
Hej Lasse og Jacob

Selv tak - det har været sjov undervejs.

Jeg ved godt, at jeg ikke har været tællende til mesterskaber længe, men skulle der dukke et en-dags arrangement op med en bilklasse, jeg har på lager, så er der god mulighed for at jeg deltager  :P - bare for at holde nostalgien ved lige  ::) 8)