Forfatter Emne:  GT Mos får en søster, GT Mos Gt2 er født.  (Læst 9868 gange)

Offline henrik

  • Scaleracer
  • Indlæg: 385
    • Vis profil
  • Navn: Henrik Berntsen
Sv: GT Mos får en søster, GT Mos Gt2 er født.
« Svar #15 Dato: Januar 06, 2016, 22:51:57 pm »
Ja der kan være noget om snakken, jeg har to biler der passer til til GT2 Mos, de har kørt flere løb som lånebiler, og de har fået tæsk  ??? ??? ???, men de holder,  ;) ;) ;)

Det er lettere og billigere at få disse biler ud at køre, det vil nok betyde at vi vil se et "andet hold køre først" men det er vel kun fint med flere deltager, og ideen må vel så være at de "rykker op efter en nogle løb"  ;) ;) ;)

Det er ikke så let at starte med at bygge disse GT Mos biler så de bliver konkurrence dygtige, jeg har selv været lang tid om at finden ud af hvordan, og mangler endnu meget  ::) ::)

Her må jeg sige tak til Tommas og Keld for deres hjælp  ;) ;) ;)

Lad os da være åben over for nye tiltag  ;) ;) ;)  der sker jo ikke noget ved at prøve, og det er da en fin ide at køre to løb samtidig, så er der jo flere der kan få succes  ;) ;) ;)

Henrik
Med venlig hilsen
Henrik Berntsen
Hvis du vil vinde og tabe med samme sind, vinder du IKKE !

Offline Mortensen

  • Scaleracer
  • Indlæg: 81
    • Vis profil
  • Navn: Thomas mortensen
Sv: GT Mos får en søster, GT Mos Gt2 er født.
« Svar #16 Dato: Januar 06, 2016, 23:46:22 pm »
Hej Henrik

Nej man skal ikke rykke op eller ned man kører bare den klasse man har løst til.Det er bare en ande klasse lige som exemple LMP 1 og LMP 2.

Mvh Thomas

Offline Boskaerm

  • Moderator
  • Scaleracer
  • *****
  • Indlæg: 6531
  • Ring Østerberg, home of Illuminati Racing
    • Vis profil
    • Sjællands minirace klub
  • Navn: Bo Østerberg Lundgreen
Sv: GT Mos får en søster, GT Mos Gt2 er født.
« Svar #17 Dato: Januar 07, 2016, 05:52:37 am »
Hej Henrik

Tak for din positive tilgang til vores nye tiltag  :)
Der vil ikke være nogen tvang vedr skift til GT mos, men vi håber da at det på sigt kan give nogen nye deltagere.

Samtidig tror jeg måske også vi vil se nogen skifte fra Gt Mos til GT2. Men i mine øjne vil det stadig være en succes, for alternativt var de måske blevet helt væk.

Jeg kan fortælle jeg har haft konkret kontakt med 2 tidligere Gt Mos kørere, som er meget interesset i Gt2.

Venlig Hilsen
Bo Ø Lundgreen
SMRK

Offline henrik

  • Scaleracer
  • Indlæg: 385
    • Vis profil
  • Navn: Henrik Berntsen
Sv: GT Mos får en søster, GT Mos Gt2 er født.
« Svar #18 Dato: Januar 07, 2016, 10:26:33 am »
Hej Bo og Thomas.

Jeg er så det som en lettere adgang til GT Mos, at starte i GT2 idet jeg mener at de biler er lettere og billiger at bygge,   ;) ;)  der er ikke er så mange valgmuligheder med hensyn til dele. Og de holder bedre!  ;) ;)

Der er da muligvis nogle af de erfarende der vil køre i GT2, og det er vel også fint !  ;) ;)

Det bliver spænende at se hvad udkommet bliver. !

Jeg vil da opfordre dem som overvejer at køre med i vores serie, til evt. at starte i  GT2, kom med og lær, der er mange gode råd at hente ved at deltage, sådan har jeg lært at bygge en GT bil  ;D ;D

Henrik
Med venlig hilsen
Henrik Berntsen
Hvis du vil vinde og tabe med samme sind, vinder du IKKE !

Offline Roadkill_DK

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 2156
    • Vis profil
    • http://profile.imageshack.us/user/ParnasRaceway
  • Navn: Jacob Hansen
Sv: GT Mos får en søster, GT Mos Gt2 er født.
« Svar #19 Dato: Januar 07, 2016, 11:00:28 am »

Jeg vil da opfordre dem som overvejer at køre med i vores serie, til evt. at starte i  GT2, kom med og lær, der er mange gode råd at hente ved at deltage, sådan har jeg lært at bygge en GT bil  ;D ;D

Henrik

Ok Henrik det gør jeg  ;) Jeg ved du mener det af et godt hjerte  :), men læs lige hvad Bo skriver i første indlæg og senere Thomas - GT2 klassen er ikke udelukkende tænkt som en kravlegård der skal fostre GT MOS deltagere - altså noget man stræber efter/en opkvalificering etc. For mig handler det om at jeg kan deltage i en serie, der er enkel at gå til, uden jeg skal bruge alt for meget tid og penge på det.

Men lad nu være at tænke i ny og gammel, amatører og eksperter, arbejdsløse og direktører - det er en serie på lige fod med så mange andre og alle kan deltage..  :) 
Med Venlig Hilsen
Jacob Hansen
SMRK

"Den største forhindring til sejr, er blodstyrtning eller stålfinger"

Offline henrik

  • Scaleracer
  • Indlæg: 385
    • Vis profil
  • Navn: Henrik Berntsen
Sv: GT Mos får en søster, GT Mos Gt2 er født.
« Svar #20 Dato: Januar 07, 2016, 11:30:27 am »
Hej Jacob

Ja vi er enig, kan godt være at jeg har formuleret mig lidt uklart  :o

Jeg venter lige og ser, det kunne da godt være at jeg også bliver fristet af GT2  ;) af samme årsager som du.  ;)

Jeg håber at du kommer til løbet her på Humleringen  :) :) ( det næste løb )

Med venlig hilsen
Henrik Berntsen
Hvis du vil vinde og tabe med samme sind, vinder du IKKE !