Det med camber vinklen er nok mest fordi der standard findes 3 gr. holdere.
Anlægsfladen er det der rører ved banen, uanset hvor mange grader hjulet står i forhold til banen
Citat fra: Neckcheese efter Oktober 16, 2011, 12:38:10 pmAnlægsfladen er det der rører ved banen, uanset hvor mange grader hjulet står i forhold til banenJa?!? Var det ikke det, jeg fik sagt?
Citat fra: lbe efter Oktober 16, 2011, 17:04:48 pmCitat fra: Neckcheese efter Oktober 16, 2011, 12:38:10 pmAnlægsfladen er det der rører ved banen, uanset hvor mange grader hjulet står i forhold til banenJa?!? Var det ikke det, jeg fik sagt?jo men når der er krav om at anlægsfladen skal være minimum 6 mm så kan du jo ikke opnå en tilladelig mindre anlægsflade om du så havde 70 gr camber. Så enten er det bare noget ligegyldigt der har sneget sig ind eller også ligger der noget andet bag uanset hvor kreative folk er.
Uden at vide hvorfor man lige har lavet et 3gr. camberkit, så kunne jeg forledes til at tro, at det måske var hentet fra virkelighedens verden,
Citat fra: lowflyer efter Oktober 17, 2011, 07:59:53 amUden at vide hvorfor man lige har lavet et 3gr. camberkit, så kunne jeg forledes til at tro, at det måske var hentet fra virkelighedens verden, Hmm tankevækkende!Man lhar lavet en regel for en teknisk detalje som hovedparten af deltagerne efterhånden kører rundt med men som ingen egentlig ved hvorfor de kører rundt med ud over at det kan købes og at nogle 1:1 biler kører med det. han har gjort det godt ham der har opfundet den lejebuk. Når folk er så kreative som det nævnes tidligere må man formode at andre kan lave lejebukke med andre vinkler så det må da give en besværlig TK når der skal måles camber på alle bilerne. Og sidst kan man undre sig over at man har reguleret noget hvor man ingen kender fordele/ulemper ved anvendelse af reglen
Det der er jo ikke andet en ordskvaller