Forfatter Emne:  DES 2012  (Læst 14632 gange)

Offline Lars T

  • Superslot
  • Scaleracer
  • Indlæg: 131
    • Vis profil
    • Min Picasa side
  • Navn: Lars Thomsen
Sv: DES 2012
« Svar #30 Dato: Oktober 17, 2011, 16:33:36 pm »
Meget enig med Lars - blot lige en kommentar til punktet vedr. totalvægt på bilen. Da der blev indført minimumsvægt på bodyen i OEPS bevirkede det også at karosserne blev lavet tykkere i lamineringen med bedre holdbarhed til følge. i min optik vil en samlet toalvægt være et skridt i den forkerte retning.
Lars Thomsen
Superslot

Mit picasa http://www.google.com/profiles/lynet1974

Offline Neckcheese

  • Scaleracer
  • Indlæg: 1992
    • Vis profil
    • Racecars.dk
  • Navn: Niels Elmholt Christensen
Sv: DES 2012
« Svar #31 Dato: Oktober 18, 2011, 00:10:07 am »
Du kan i øvrigt ikke se på en PS4000Comp motor om den er en Comp, for det står ikke mærket nogen steder. Så det er noget vrøvl at skrive motoren BARE skal være mærket Comp. Jeg kan ikke finde mærkningen på ankeret. Hvem skal så lave den mærkning??

Pål,
ProSlot PS4000 Competition motorerne har et lille diskret papskilt på ankerets viklinger, hvor der står "Comp" - det gælder både den allerførste jeg købte (af dig ??) for nogen tid siden og de seneste som jeg har købt hos Lars J.

Med de mange, næsten ens motorer ProSlot laver er det en vigtig detalje, eller kan man jo bare køre med de hurtigere motorer fra 32 Open eller deres kraftigere Puppy Dog, som ligner den til forveksling.

Niels

Offline lars_jacobsen

  • Moderator
  • Scaleracer
  • *****
  • Indlæg: 1222
    • Vis profil
  • Navn: Lars Jacobsen
Sv: DES 2012
« Svar #32 Dato: Oktober 18, 2011, 00:54:43 am »
Jeg har lige tjekket hele min beholdning af motorer og kan bekræfte at der faktisk sidder et "comp" papskilt på ankeret
 
:)
 
Nu vil jeg så lade erfaringer vise hvorvidt handout motorer er nødvendige
 
 
MVH
Lars Jacobsen

Offline lotus4ever

  • Global Moderator
  • Scaleracer
  • *****
  • Indlæg: 3817
    • Vis profil
  • Navn: Pål Hanson
Sv: DES 2012
« Svar #33 Dato: Oktober 18, 2011, 08:47:46 am »
Jeg har lige tjekket hele min beholdning af motorer og kan bekræfte at der faktisk sidder et "comp" papskilt på ankeret
 
 :)
 
Nu vil jeg så lade erfaringer vise hvorvidt handout motorer er nødvendige
Har du et digital kamera der kan tage macro billeder? Det kunne være rart at have et billede af den fætter så vi kan undersøge alle motorer i vores beholdning for det samme mærke!
Slothilsen,
Pål Hanson,
Vikings Scaleracing Club, Frederikssund

Offline lars_jacobsen

  • Moderator
  • Scaleracer
  • *****
  • Indlæg: 1222
    • Vis profil
  • Navn: Lars Jacobsen
Sv: DES 2012
« Svar #34 Dato: Oktober 18, 2011, 12:35:40 pm »
Jeg skal lige prøve om ikke jeg kan tage et billede af mærket, det står inde på vindingerne - et lille papskilt med comp
 
:)
MVH
Lars Jacobsen