Forfatter Emne:  Kalender begivenheder & seneste billede  (Læst 3578 gange)

Offline RasmusDJ

  • Administrator
  • Scaleracer
  • *****
  • Indlæg: 1597
    • Vis profil
  • Navn: Rasmus Johansen
Kalender begivenheder & seneste billede
« Dato: September 15, 2016, 22:56:10 pm »
Hey all

Der har i en længere periode, været problemer med at oprette nye kalenderbegivenheder, her er den dukket op med en fejl. At der var noget, som ikke havde en default value. Problemet er opstået i forbindelse med opgraderingen af min SQL database, som er blevet foretaget af min udbyder.

Det var ikke muligt at gå tilbage til den gamle, så det har taget lidt tid at få fixet, da jeg skulle have fat vedkommende der har udviklet det, for at få det til at virke.

Det virker nu igen, om end der lige er kommet et ekstra klik, da man starter med at oprette kalender datoen først, før end det så går videre til selve indlægget. Vigtigst af alt, er dog at det virker :)

***

For at alle Jeres fine kreationer også bliver vist, så prøver vi at have de seneste 5 attachments billeder lagt op på forsiden. Så hvad enten det er 1:32 eller 1:24, så bliver de allesammen vist der.

Jeg har også haft tanken, om vi måske skal have et decideret gallery, hvor brugere kan uploade deres billeder til, men jeg ved ikke helt hvad stemningen er til dette. Hvis I syntes det er en god ide, eller at det måske ikke er. Så må i meget gerne melde ind på dette.

Mvh

Rasmus
« Senest Redigeret: September 16, 2016, 09:27:25 am af RasmusDJ »
// Rasmus Johansen
admin@scalerace.dk