Forfatter Emne:  Ssrs 2020 løbsdatoer  (Læst 7333 gange)

Offline henrik

  • Scaleracer
  • Indlæg: 383
    • Vis profil
  • Navn: Henrik Berntsen
Sv: Ssrs 2020 løbsdatoer
« Svar #15 Dato: December 21, 2019, 13:13:30 pm »
Jeg har deltaget i ni år i denne klasse, og ja der har været megen kiv, og mange er droppet ud desværre   :-X

Vi har prøvet at holde en sober tone de sidste år, og ja der har været fremgang  :D

Der har hidtil stået i reglerne at løbene skal så vidt mulig fordeles på fire plast og fire træbaner, mellem dem der deltager i serien !
Den med at afholde serien på fire baner, blev første gang luftet ved afslutningen i 2013. Dengang var der flere plastbaner at vælge imellem.

Det er alt andet lige en fordel at køre på hjemmebane  ;)

Så lad os tage den et step videre, for der skal ske noget nyt, så tag to baner og kør serien på, så bliver hjemmebane fordelen mindre ! og hvorfor så ikke gå hele vejen og køre alle løb på en bane !

Men at skulle læse det her, at man er blevet udelukket fra at afvikle et løb, det bliver jeg bedrøvet af, og det er ikke første gang  :o :o

For en god ordens skyld er jeg fuldt ud klar over hvilket stort arbejde der lægges i styregruppen, og tak for det  8)

Jeg er spændt på at læse de endelige regler for 2020

Må i alle få en velsignet jul.




Med venlig hilsen
Henrik Berntsen
Hvis du vil vinde og tabe med samme sind, vinder du IKKE !

Offline Dennis GT

  • Odsherred Slot Car Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 180
    • Vis profil
  • Navn: Dennis Thuesen
Sv: Ssrs 2020 løbsdatoer
« Svar #16 Dato: December 21, 2019, 13:23:47 pm »
Jamen Henrik hvis du ka finde 2 plasticbaner mere så vil jeg da gerne støtte op om flere baner for vi kan jo let finde 2 træbaner mere.

Sendt fra min H8324 med Tapatalk


Offline kimp

  • Scaleracer
  • Indlæg: 277
    • Vis profil
  • Navn: Kim Petersen
Sv: Ssrs 2020 løbsdatoer
« Svar #17 Dato: December 21, 2019, 14:39:34 pm »
Blot nysgerrig om hvad der har fungeret mindre godt i år?

Offline Dennis GT

  • Odsherred Slot Car Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 180
    • Vis profil
  • Navn: Dennis Thuesen
Sv: Ssrs 2020 løbsdatoer
« Svar #18 Dato: December 22, 2019, 04:33:54 am »
Personligt sy jeg ikke det har fungeret ved at vi ikke har kunne på lige mange plasticbaner som vi har kunne køre på træbaner ( ja jeg er godt klar over at der er mange flere træbaner og det er det som flest helst vil køre på så derfor er det også kun min personlige mening) men i meget gerne vil lave det om så er i da meget velkommen til at overtage min plads i styregruppen

Sendt fra min H8324 med Tapatalk


Offline Mogens Fønss

  • SSRS Styregruppe
  • Scaleracer
  • Indlæg: 337
  • SMRK. Den som intet vover intet vinder
    • Vis profil
  • Navn: Mogens Hvidtfeldt Fønss-Jørgensen
Sv: Ssrs 2020 løbsdatoer
« Svar #19 Dato: December 22, 2019, 22:40:27 pm »
Først og fremmest, så vil jeg sige tak for i år. Individerne tak for dit indsalg Jesper. Det er spot on.-( og dejligt positivt. Tak for det)
Det er nemlig frivilligt, om man vil deltage el. Ej. Mht. Til bane fordeling, har det været svært og finde baner nok af plast, specielt nu hvor Vest har nedlagt sin bane. (Og ja vi tilstræber 4 baner af hver)
Banefordel... jo det er der nok lidt af, men på den anden side så har vi alle sammen kørt på de fire baner, som der køres på i 2020. Så alle kender banerne rimeligt godt. Endvidere sker det tit, at dem som har hjemmebane ikke vinder alligevel.

God jul til jer alle og husk og tænk positivt. 🎅🌲

Mvh. Mogens

Offline Lasse

  • Scaleracer
  • Indlæg: 2071
    • Vis profil
  • Navn: Lasse Ibsen
Sv: Ssrs 2020 løbsdatoer
« Svar #20 Dato: December 23, 2019, 10:28:36 am »
Hvis det hjælper nogen, er det da muligt at Hedehus Ringen kan åbnes op for løb.
Det drejer sig ikke om at være med, men om at vinde! Se nu at få det stykke skrot fjernet fra sporet.

Offline Boskaerm

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 6530
  • Ring Østerberg, home of Illuminati Racing
    • Vis profil
    • Sjællands minirace klub
  • Navn: Bo Østerberg Lundgreen
Sv: Ssrs 2020 løbsdatoer
« Svar #21 Dato: December 23, 2019, 18:52:52 pm »
Er enig i at styregruppen gør et stort arbejde (tro mig, jeg ved det.), så dette er på ingen måde en kritik.
Men, forstår egentlig ikke man går så meget op i træ kontra plastic.

Der findes træbaner med større indbyrdes forskel, end på en træbane og en plastbane. Ligeså kan der være kæmpe forskel på eks Ninco og Scalextric sport.
Forskellene ligger jo dels i greb (overflade/evt preparation) og i banens udformning.

Oscc carrera bane minder (bortset fra lyden ;) ) om en træbane, mens nogen måske vil mene vores bane i udformning ligner meget en plast bane, dog med anderledes greb.
Venlig Hilsen
Bo Ø Lundgreen
SMRK

Offline Dennis GT

  • Odsherred Slot Car Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 180
    • Vis profil
  • Navn: Dennis Thuesen
Sv: Ssrs 2020 løbsdatoer
« Svar #22 Dato: December 24, 2019, 00:42:20 am »
Er enig i at styregruppen gør et stort arbejde (tro mig, jeg ved det.), så dette er på ingen måde en kritik.
Men, forstår egentlig ikke man går så meget op i træ kontra plastic.

Der findes træbaner med større indbyrdes forskel, end på en træbane og en plastbane. Ligeså kan der være kæmpe forskel på eks Ninco og Scalextric sport.
Forskellene ligger jo dels i greb (overflade/evt preparation) og i banens udformning.

Oscc carrera bane minder (bortset fra lyden ;) ) om en træbane, mens nogen måske vil mene vores bane i udformning ligner meget en plast bane, dog med anderledes greb.
Du har nok ret i at det kommer an på hvor meget greb der er men det har også noget med opsætning af bilen for personligt har jeg meget lettere ved at køre på plastik end træ og jeg syntes det meget lettere at få en bil til at køre godt på en plastikbane end på træ (men det kan godt være det kun er mig der har det sådan)

Sendt fra min H8324 med Tapatalk