Forfatter Emne:  *AFLYST* LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)  (Læst 5097 gange)

Offline SlotCarsten

  • Racefun
  • Scaleracer
  • Indlæg: 381
    • Vis profil
    • http://www.slotcarracing.dk
  • Navn: Carsten Grønnemann
*AFLYST* LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Dato: September 01, 2020, 12:43:31 pm »
********************************************************************************************************************
   *** Aflysning ***

I betragtning af de skærpede Corona regler ser jeg mig desværre nødsaget til at aflyse dette løb.
Øv, Øv...
Jeg havde set frem til at vise de ny-renoverede lokaler, men vi har jo ikke super meget plads, så vi er lidt udfordret med hensyn til afstands krav.
Desværre og med dyb beklagelse, Carsten Grønnemann.
********************************************************************************************************************



Så er det Blovstrød der står som næste på programmet.

Jeg er glad til at kunne indbyde til en opdateret version af BSRC.
Vi har fået ryddet op, alt hvad der ikke havde med slot-racing er gøre er taget ud, og der er derfor blevet en smule mere plads til at skrue.

Jeg glæder mig til at se jer d. 25



« Senest Redigeret: September 19, 2020, 09:07:29 am af SlotCarsten »
MVH, Carsten Grønnemann.

Offline kimp

  • Scaleracer
  • Indlæg: 277
    • Vis profil
  • Navn: Kim Petersen
Sv: LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Svar #1 Dato: September 01, 2020, 14:49:14 pm »
Lækkert
Vi glæder os 😃

Offline Kenny

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1612
    • Vis profil
  • Navn: Kenny Winther
Sv: LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Svar #2 Dato: September 02, 2020, 09:23:32 am »
Det ser så godt ud, desværre kan jeg ikke deltage i næste afd 🤢 men så ved jeg da hvad vi kan forvente når du åbner tirsdags klubben 😊
Mvh Kenny
Mvh Kenny

Offline HenrikBering

  • Scaleracer
  • Indlæg: 1862
    • Vis profil
    • RingBering
  • Navn: Henrik Bering
Sv: LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Svar #3 Dato: September 04, 2020, 22:57:47 pm »
Vi overvejer kraftigt at sende en delegation fra RingBering - det er jo en fed bane  :P

Offline SlotCarsten

  • Racefun
  • Scaleracer
  • Indlæg: 381
    • Vis profil
    • http://www.slotcarracing.dk
  • Navn: Carsten Grønnemann
Sv: *AFLYST* LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Svar #4 Dato: September 21, 2020, 13:29:25 pm »
*AFLYST* LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)

(Jeg ved ikke om en opdatering i indlæg #1 medføre at dette kommer på "nyheds listen", så derfor har jeg tilføjet dette indlæg).
MVH, Carsten Grønnemann.

Offline HenrikBering

  • Scaleracer
  • Indlæg: 1862
    • Vis profil
    • RingBering
  • Navn: Henrik Bering
Sv: *AFLYST* LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Svar #5 Dato: September 21, 2020, 13:57:15 pm »
Øv osse  ::) :'(

Offline Kenny

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1612
    • Vis profil
  • Navn: Kenny Winther
Sv: *AFLYST* LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Svar #6 Dato: September 21, 2020, 22:54:55 pm »
Løbet er flyttet til ELM banen, Ellingevej 7 Højby, så håber vi at finalen kan køres i Blovstrød.
Racemaster er rettet, så HUSK tilmelding derinde.
Mvh Kenny
Mvh Kenny

Offline Gylden74

  • Odsherred Slot Car Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 278
    • Vis profil
  • Navn: René Birk Gyldenvang
Sv: *AFLYST* LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Svar #7 Dato: September 22, 2020, 09:48:50 am »
Undskyld jeg blander mig endnu engang i en løbsserie jeg ikke deltager i, og i sidste ende er det jo ikke mit helbred det drejer sig om, MEN:

Carsten aflyser løbet hos ham (helt fornuftig i min verden), da han har problemer med af overholde afstandskrav, og så flytter man løbet til en bane hvor der er ENDNU mindre plads omkring banen, det giver da absolut ingen mening.

Og så lover jeg, at dette er sidste gang jeg blander mig i løbsafvikling under coronakrisen, men nu kender I vist også min holdning  :)


MvH

René B.G.

OSCC

Offline Kenny

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1612
    • Vis profil
  • Navn: Kenny Winther
Sv: *AFLYST* LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Svar #8 Dato: September 22, 2020, 12:32:29 pm »
Undskyld jeg blander mig endnu engang i en løbsserie jeg ikke deltager i, og i sidste ende er det jo ikke mit helbred det drejer sig om, MEN:

Carsten aflyser løbet hos ham (helt fornuftig i min verden), da han har problemer med af overholde afstandskrav, og så flytter man løbet til en bane hvor der er ENDNU mindre plads omkring banen, det giver da absolut ingen mening.

Og så lover jeg, at dette er sidste gang jeg blander mig i løbsafvikling under coronakrisen, men nu kender I vist også min holdning  :)


MvH

René B.G.

OSCC
Alle må da komme med indspark til disse corona snakke, men du tager nu lidt fejl omkring problemerne, hos Carsten sidder ALLE i samme rum, da det er en lang garage, kørere, påsættere og dem der skruer er dermed ret tæt hele tiden.
Hos Henning kan alle finde en skrueplads der hverken er i samme rum som banen, eller tæt på andre.
Ja man står tæt når man kører, det gør man alle andre steder end på Kim's bane, dog er kørerpulten kun delt på midten, så man står stadigvæk ret tæt, og det er jo mest ved baneskift hvor alle har travlt med at skifte spor og flytte controller at jeg ser problemet, og det er stort set det samme alle steder.
Men vi SKAL finde små løsninger i at omgås da dette formentlig vil vare i flere år, vi prøvede 2 minutters baneskift, og på de baner hvor man kan lave ensretning rundt om banen bør man gøre det, man kan vælge at kørere skal ha maske på, og selvfølgelig lave faste regler for SKAL spritten hnder hver gang man går til og fra banen og lignende tiltag.
Mvh Kenny
Mvh Kenny

Offline Kenny

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1612
    • Vis profil
  • Navn: Kenny Winther
Sv: *AFLYST* LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Svar #9 Dato: September 22, 2020, 12:34:25 pm »
Man kan også sige at påsættere skal flytte kørenes biler og nr, og dermed lade kørene blive stående ved pulten.
Mvh Kenny

Offline Boskaerm

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 6530
  • Ring Østerberg, home of Illuminati Racing
    • Vis profil
    • Sjællands minirace klub
  • Navn: Bo Østerberg Lundgreen
Sv: *AFLYST* LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Svar #10 Dato: September 22, 2020, 12:45:10 pm »
Man kan også sige at påsættere skal flytte kørenes biler og nr, og dermed lade kørene blive stående ved pulten.

Øh nej. Det vil kun give ballade.
Venlig Hilsen
Bo Ø Lundgreen
SMRK

Offline Kenny

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1612
    • Vis profil
  • Navn: Kenny Winther
Sv: *AFLYST* LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Svar #11 Dato: September 22, 2020, 13:43:51 pm »
Man kan også sige at påsættere skal flytte kørenes biler og nr, og dermed lade kørene blive stående ved pulten.

Øh nej. Det vil kun give ballade.
Det forstår jeg ikke ? Ens for alle og til store intenstionale løb er det som oftest kun løsladelsen der må flytte bilerne.
Vi er nødt til at nytænke måden vi omgås, ihvertfald indtil Mette lukker os helt ned igen 😟
Mvh Kenny

Offline kimp

  • Scaleracer
  • Indlæg: 277
    • Vis profil
  • Navn: Kim Petersen
Sv: *AFLYST* LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Svar #12 Dato: September 22, 2020, 14:05:25 pm »
Blot til dem der ikke ved.
Både vores og smrk pult er lavet så der er 2 køre ved en pult og 2 køre ved anden pult. Således der er luft mellem person 2 og 3 så man generelt ikke skal stå tæt sammen.

Kan da godt lave så hver person står med hver deres pult. Meeen, giver det samme som hver person træder til siden, nu hvor der er luft mellem nr 2 og 3
« Senest Redigeret: September 22, 2020, 14:06:56 pm af kimp »

Offline kimp

  • Scaleracer
  • Indlæg: 277
    • Vis profil
  • Navn: Kim Petersen
Sv: *AFLYST* LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Svar #13 Dato: September 22, 2020, 14:10:00 pm »
Nytænkning - enig.
Der må findes en måde og retning, så vi kan komme ud og køre på de fleste baner.

En ting er at sidde og skrue, kræver mindre afstand end når folk står op.
Corona retnings linjer der skriver det

Offline Kenny

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1612
    • Vis profil
  • Navn: Kenny Winther
Sv: *AFLYST* LMP-24 i BSRC (25-Sep, 2020)
« Svar #14 Dato: September 22, 2020, 15:59:16 pm »
Blot til dem der ikke ved.
Både vores og smrk pult er lavet så der er 2 køre ved en pult og 2 køre ved anden pult. Således der er luft mellem person 2 og 3 så man generelt ikke skal stå tæt sammen.

Kan da godt lave så hver person står med hver deres pult. Meeen, giver det samme som hver person træder til siden, nu hvor der er luft mellem nr 2 og 3
Ja det var en god ide en fik der 😉 og ved alle fremtidige baner er det helt sikkert noget man vil tænke over, men mange baner er ikke ligesådan at bygge om, og det er ikke når man står stille ved siden af hinanden det største problem er, det er når man skal skifte spor, skifte kørere imellem heat osv at man skal være ekstra påpasselig.
Hver klub bør nok lave deres egne retningslinjer for hvordan man sikre sig der, især da alle klubber er forskelligt indrettet.
På de baner hvor man kan indføre ensretning rundt om banen er det indlysende en god ide, men også faste procedure for hvornår.man skal spritte hænder osv osv
Og her er der jo vigtigt at alle giver deres mening til kende.
Mvh Kenny
Mvh Kenny