Forfatter Emne: SOLGT Rally/hillclimb bane - gratis!  (Læst 631 gange)

Offline Pops

  • Midtjysk Mini-Racing Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 790
    • Vis profil
  • Navn: Per Thaudal
SOLGT Rally/hillclimb bane - gratis!
« Dato: Juni 30, 2022, 07:54:28 am »
Hej, efter MMRKs flytning fra lokalerne i Ikast er min rallybane (som var stillet til rådighed der) blevet hjemløs, jeg har desværre ikke selv plads hjemme på længere sigt, så den skal videre ud i verden, til nogen som vil give den en kærlig hånd og glæde sig over den…

Banen fylder ca. 172 x 122 cm udvendigt. DS tidtagning og slidte xlr controllere medfølger

Skal afhentes i Randers (2 mand og varevogn eller trailer kræves nok)

Jeg har ikke selv bygget den og har ikke teknisk forstand på den,  men synes det vil være synd bare at skrotte den, den trænger til nyt kobber og lidt kærlighed.

Banen er nu “til salg” igen.

Ham der havde lagt billet ind på den via dba.dk havde åbenbart glemt at spørge fruen…
(han havde faktisk også store sorte gulvhøjttalere til salg så jeg burde jo nok have set det komme… 😅)

Anyway - hvis der er en klub eller en entusiatisk miniracer der har plads og lyst til at overtage banen og bruge og glæde sig over den, så kan den afhentes gratis her hos mig.

Da vi selv i relativ nær fremtid forventer at sælge huset og flytte i noget mindre får jeg desværre selv lidt svært ved at finde plads til den fremover.

Så giv lyd ved interesse.

Mvh Per

Banen er nu med stor glæde overgivet til Skive Minirace Klub - tak drenge! 🙏😎😊

Jeg kigger forbi engang og ser hvad I har gang i… kommer ikke tilbage til minirace - men byder I på en ostemad så ryger den ned! 👍🏻😎
« Senest Redigeret: Juli 07, 2022, 19:24:57 pm af Pops »
Pensioneret mini-racer