Jeg mener generelt godt vi kan gå op på 10,5 eller 11 volt. Der er ikke meget skud i en fox 10 ved 10 volt.
Jeg er ikke uenig i at man sikkert godt kan hæve spændinge lidt ved at lege med voltene Men det er jo også noget vi kan lege lidt med ved udvalgte løb, så længe vi bare er enig om det. Og der vil vel også være lidt forskel fra banen til bane.Det vigtigeste er dog at vi ikke kommer tilbage til bilknuser tempo, som det jo var i "gamle" dage da vi kørte med skum dæg og 12-14 volt.
Jeg synes måske lige i over spiller rollen lidt. Det bliver altså hverken WingCar eller moderne Gt hastigheder vi får af at hæve spændingen med eks 0,5 volt.Til Copenhagen Classic, kørte vi med 10,5 volt på Targa Florio banen. Her var det kun klasse 1, og på de lettede 3L biler vi kørte med.Kombinationen af lidt lettere biler, lidt mere power og den lille bane var rigtig sjov. Men absolut ikke sådan at man blev forskrækket af at trykke på triggeren.På Albert Park kørte vi 10 volt, og klasse 2 biler (180 total).Og det var sgu ærlig talt lidt kedeligt efter at have kørt medde andre.