Forfatter Emne:  forslag til salg etc.  (Læst 6098 gange)

Offline Racefun.dk/klub

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1683
    • Vis profil
    • SlotWorld.dk shoppen der sender dagligt
  • Navn: Keld Høfler
forslag til salg etc.
« Dato: Maj 26, 2015, 09:48:34 am »
Kunne man få muligheden for at sælge/køber der opretter en tråd på handelspladsen også får muligheden for at låse tråden når salget/købet er sket, så vi ikke fortsat får nye indlæg i afsluttede sager?

Offline Boskaerm

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 6531
  • Ring Østerberg, home of Illuminati Racing
    • Vis profil
    • Sjællands minirace klub
  • Navn: Bo Østerberg Lundgreen
Sv: forslag til salg etc.
« Svar #1 Dato: Maj 26, 2015, 10:01:20 am »
Kan ikke se problemet i det nuværende system, andet end nå folk ikke ændre til solgt
Men de personer vil sikkert heller ikke låse tråden..
Venlig Hilsen
Bo Ø Lundgreen
SMRK

Offline Pops

  • Midtjysk Mini-Racing Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 790
    • Vis profil
  • Navn: Per Thaudal
Sv: forslag til salg etc.
« Svar #2 Dato: Maj 26, 2015, 18:32:31 pm »
Af hensyn til forummets "størrelse" ville jeg finde det ønskeligt at man selv kunne fjerne gamle annoncer helt.... der er jo ingen grund til at der ligger masser af gamle uaktuelle annoncer og roder rundt når varen solgt.... det er helt fint at man ikke kan fjerne andre tråde i forummet da sammenhængen i f.eks. en debat ellers vil kunne påvirkes - men solgte varer er jo lidt som svunden tid og brugte penge - temmelig uinteressant! 

Alternativt kunne man måske "ansætte" en ekstra "moderator" der kunne stå for oprydningen i salgsbiksen (jeg har en smule rusten forumerfaring fra tidligere forums, og efter at jeg har måtte drosle ned på aktiv race, men gerne vil holde kontakt (og håber på comeback) gider jeg i givet fald evt. godt hjælpe) :-)

Bare et forslaw  ;)

Mvh LillePer
Pensioneret mini-racer

Offline Møller

  • Scaleracer
  • Indlæg: 653
  • HMRK
    • Vis profil
    • Holstebro Mini Racing klub
  • Navn: Per Møller
Sv: forslag til salg etc.
« Svar #3 Dato: Maj 27, 2015, 00:28:02 am »
men solgte varer er jo lidt som svunden tid og brugte penge - temmelig uinteressant! 

Mvh LillePer

Ikke nødvendigvis..
Jeg synes feks. det er meget rart, at når man skal sætte ting til salg, så kan man søge i tråde og se hvad lign. ting er solgt for.

Omvendt er det også fint når noget er til salg, at man som køber kan gå tilbage og se hvad lign. ting før er solgt til.
Per Møller
Holstebro
www.hmrk.dk

Offline stephan

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1325
  • Det klør i aftrækker fingeren......
    • Vis profil
  • Navn: Stephan Andersen
Sv: forslag til salg etc.
« Svar #4 Dato: Maj 27, 2015, 09:22:34 am »
Kunne gøre ligesom på den blå.
efter en bestemt tid, f.eks. 6 uger bliver
annonce slettet hvis ikke ham der har postet den
selv genaktivere den.

Offline RasmusDJ

  • Administrator
  • Scaleracer
  • *****
  • Indlæg: 1597
    • Vis profil
  • Navn: Rasmus Johansen
Sv: forslag til salg etc.
« Svar #5 Dato: August 13, 2015, 08:58:41 am »
men solgte varer er jo lidt som svunden tid og brugte penge - temmelig uinteressant! 

Mvh LillePer

Ikke nødvendigvis..
Jeg synes feks. det er meget rart, at når man skal sætte ting til salg, så kan man søge i tråde og se hvad lign. ting er solgt for.

Omvendt er det også fint når noget er til salg, at man som køber kan gå tilbage og se hvad lign. ting før er solgt til.

Jeg har det faktisk lidt som Møller, at både hvis jeg vil købe noget men også gerne vil sælge noget, så kan det være interessant at se historiske data, hvad har varen kostet, eller hvad skal den koste. Som sådan giver det ikke så meget fyld på forumet. Den største udfordring er nok når der ikke bliver sat Solgt på. Om det så er muligt at det bliver i låst, når der bliver sat SOLGT skilt på, det tror jeg desværre rækker ud over mine evner til kodning :( men ellers en god ide.
// Rasmus Johansen
admin@scalerace.dk