Forfatter Emne:  Nyt reglement til SSRS i 2017  (Læst 16596 gange)

Offline HenrikBering

  • Scaleracer
  • Indlæg: 1862
    • Vis profil
    • RingBering
  • Navn: Henrik Bering
Sv: Nyt reglement til SSRS i 2017
« Svar #30 Dato: December 05, 2016, 20:08:58 pm »
Tjah - jeg har jo selv været styregruppemedlem engang i 1/32, hvor det endte med at hele serien inkl. styregruppen blev erstattet af noget nyt. Dengang havde man ikke engang forsøgt sig ad dialogens vej her på Scalerace. Hvis man ikke kan tåle mosten som styregruppemedlem, så skal man overveje sine handlinger først. Det er nemt at pege fingre ad andre, men når de så peger på én selv, så er det synd. Derfor burde I hellere se disse indlæg, som en mulighed for at forbedre serien.

Sprogbrugen og antydningerne i tråde som denne gør det heller ikke bedre: http://www.scalerace.dk/index.php?topic=7120.0

I mere end én forstand passer følgende meget godt:
- Man skal ikke kaste med sten, hvis man bor i glashus
- Som man råber i skoven får man svar

Offline Bjuvköbing GrandPrix

  • Moderator
  • Scaleracer
  • *****
  • Indlæg: 525
    • Vis profil
  • Navn: Allan Boesdal
Sv: Nyt reglement til SSRS i 2017
« Svar #31 Dato: December 05, 2016, 20:39:23 pm »
Pointerne serverer jo nærmest sig selv...
OVER AND OUT FOR GOOD.
/Allan Boesdal
HEY, lad os nu bare køre noget ræs (jeg NÆGTER simpelthen at blive sidst)!!!

Offline stephan

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1325
  • Det klør i aftrækker fingeren......
    • Vis profil
  • Navn: Stephan Andersen
Sv: Nyt reglement til SSRS i 2017
« Svar #32 Dato: December 05, 2016, 20:47:49 pm »
Sjovt som 1:24 kørerne ALTID SKAL BLANDE SIG
jeg blander mig ikke i jeres reglementer om de er korrekte eller ej.
jeg er faktisk skide ligeglad.
så venligst hold jer til 1:24 som i mestrer til perfektion da det jo er den dyre klasse
så leger vi andre i 1:32 og alle er glade.

Offline The Alien

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 573
    • Vis profil
  • Navn: Klaus W. Mølvig
Sv: Nyt reglement til SSRS i 2017
« Svar #33 Dato: December 05, 2016, 21:05:43 pm »
Nu er jeg jo heller ikke kører i SSRS, men jeg vil nok give stephan og de øvrige ret.

Nogle burde overveje om det man skriver, har relevans for det oprindelige indlæg eller om det bare er for at have en mening om alt.

Dermed kort sagt - det ville klæde enkelte her på dette forum, hvis man lige stak en finger i jorden eller et andet sted, inden man ytre sig om alt.

Serien bliver bedre af flere deltagere, og ærligt talt, det kommer der ikke med at det ævl som flere skriver.

Hvad er konsekvensen, tja at et udmærket forum IKKE bliver stedet hvor man starter noget op, for det giver sgu for meget fnider.
In space no one can hear your scream.
We are aliens the uninvited passenger.

Offline Jevertussen

  • Scaleracer
  • Indlæg: 75
  • HMC
    • Vis profil
  • Navn: Jesper von Wowern
Sv: Nyt reglement til SSRS i 2017
« Svar #34 Dato: December 05, 2016, 21:23:21 pm »
Nu er jeg jo heller ikke kører i SSRS, men jeg vil nok give stephan og de øvrige ret.

Nogle burde overveje om det man skriver, har relevans for det oprindelige indlæg eller om det bare er for at have en mening om alt.

Dermed kort sagt - det ville klæde enkelte her på dette forum, hvis man lige stak en finger i jorden eller et andet sted, inden man ytre sig om alt.

Serien bliver bedre af flere deltagere, og ærligt talt, det kommer der ikke med at det ævl som flere skriver

Hvad er konsekvensen, tja at et udmærket forum IKKE bliver stedet hvor man starter noget op, for det giver sgu for meget fnider.

Tak Klaus. Stor respekt til dig. Du skriver det så meget pænere, end jeg kan tænke det😊
Kør så det ryger!!!!!

Offline stephan

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1325
  • Det klør i aftrækker fingeren......
    • Vis profil
  • Navn: Stephan Andersen
Sv: Nyt reglement til SSRS i 2017
« Svar #35 Dato: December 05, 2016, 21:26:00 pm »
Tak Klaus
og ja vi ved godt at grp.5 regl. Er kikset, det bliver ændret
vi skal bare lige alle i styregrp. Have tid allesammen
så jeres shitstorm er spildt vi blev gjort obs. På det allerede da det
havde ligget offentligt nogle få minutter.

Offline team skrotspeed

  • Vikings Scaleracing Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 531
    • Vis profil
  • Navn: Peter Christiansen
Sv: Nyt reglement til SSRS i 2017
« Svar #36 Dato: December 05, 2016, 23:52:53 pm »
Tak Klaus
og ja vi ved godt at grp.5 regl. Er kikset, det bliver ændret
vi skal bare lige alle i styregrp. Have tid allesammen
så jeres shitstorm er spildt vi blev gjort obs. På det allerede da det
havde ligget offentligt nogle få minutter.

Jamen Stephan, du skriver at 1:24 folket blander sig, men jeg har sagt til dig, om du kan lide eller ej. Men det er ikke kun Grp.5 men jeres klassiker reglement er osse ude i hampen, så kan man lide det eller ej. Det er ikke befordrende for jeres styregruppe at man kan lægge regler ud uden at Styregruppen er enige, det var jo derfor i kuppede den forrige styregruppe,men i kommer måske til nu at smage jeres egen medicin der er jo nok en årsag så mange er holdt op eller har skiftet til 1:24, men det har fået mig til at overveje min situation hos Oscc, men nu har jeg lovet at hjælpe med deres ny bane.Så jeg håber i får styr på det makværk i har gang i til gavn for sporten
Du kender mig godt nok til at selvom jeg kan have mine meninger, er jeg ikke ude på at skabe splid imellem jer men bare at være social og more mig
Venlig hilsen PeterC

Online henrik

  • Scaleracer
  • Indlæg: 383
    • Vis profil
  • Navn: Henrik Berntsen
Sv: Nyt reglement til SSRS i 2017
« Svar #37 Dato: December 06, 2016, 00:30:46 am »
Nu var det ikke for at starte storm.

Jeg ville bare stilfærdig gøre opmærksom på nogle problemstillinger, i forhold til reglerne.

Der er jo tid endnu til at få det rettet.

Jeg vil jo gerne køre 1/32, men som reglerne er skruet sammen idag, er de for tressende for mig, det sidste løb fremstillede det vist tydeligt.

Nogle at nogle af de 1/24 køre der udtaler sig, har jo søgt ud af 1/32 af årsag, husk lige det, når i skælder ud !

Med venlig hilsen
Henrik Berntsen
Hvis du vil vinde og tabe med samme sind, vinder du IKKE !

Offline stephan

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1325
  • Det klør i aftrækker fingeren......
    • Vis profil
  • Navn: Stephan Andersen
Sv: Nyt reglement til SSRS i 2017
« Svar #38 Dato: December 06, 2016, 07:30:34 am »
Grunden til vi i sin tid " kuppede" euroscalen" var at en mand sad på 8-9 stemmer til vores årlige
kører møde og derved faktisk egenhændigt bestemte reglerne.

Offline gums5

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1555
    • Vis profil
  • Navn: Lennart Sørensen
Sv: Nyt reglement til SSRS i 2017
« Svar #39 Dato: December 06, 2016, 12:37:11 pm »
hehe
med fare for at være en af dem der bliver bedt om at holde sig ude af debatten så er det lidt af en konspirationsteori  :o

Når det så er sagt så kan enhver god serie dø i sit eget demokrati og måske er det værd at lytte til nogle af de ganske fornuftige ting der er skrevet.
Hvis man ser på udvalget af serier i landet så må man næsten erkende at nogle af de bedst fungerende serier og løb der køres hver især styres af ganske få personer. Og hvorfor så det? fordi der er den sammenhæng i reglerne som bl.a. efterlyses i denne tråd. Og konsekvensen af sammenhængen i reglerne og de få ansvarlige er at man får en serie der kan administreres efter reglerne og ikke efter hvad nogle finder passer dem selv bedst. Med andre ord. En god serie består af et godt reglement og en løbsledelse der er i stand til at dømme efter reglerne og ikke efter personlige holdninger eller forbehold.

Men jeg håber da at det lykkes SSRS at stable et sammenhængende reglement sammen. Men jeg tror ikke vejen frem er at bede folk holde sig væk.

Men jeg kan godt indimellem forstå dine frustrationer Stephan. Har selv været der  ;)
venlig hilsen
Lennart Sørensen

Better be best of the rest than second

Offline Rille-Mulle

  • Odsherred Slot Car Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 498
  • Team Muhlig Racing.
    • Vis profil
  • Navn: Carsten Hansen
Sv: Nyt reglement til SSRS i 2017
« Svar #40 Dato: December 06, 2016, 20:07:24 pm »
Tak Klaus
og ja vi ved godt at grp.5 regl. Er kikset, det bliver ændret
vi skal bare lige alle i styregrp. Have tid allesammen
så jeres shitstorm er spildt vi blev gjort obs. På det allerede da det
havde ligget offentligt nogle få minutter.

Jamen Stephan, du skriver at 1:24 folket blander sig, men jeg har sagt til dig, om du kan lide eller ej. Men det er ikke kun Grp.5 men jeres klassiker reglement er osse ude i hampen, så kan man lide det eller ej. Det er ikke befordrende for jeres styregruppe at man kan lægge regler ud uden at Styregruppen er enige, det var jo derfor i kuppede den forrige styregruppe,men i kommer måske til nu at smage jeres egen medicin der er jo nok en årsag så mange er holdt op eller har skiftet til 1:24, men det har fået mig til at overveje min situation hos Oscc, men nu har jeg lovet at hjælpe med deres ny bane.Så jeg håber i får styr på det makværk i har gang i til gavn for sporten
Du kender mig godt nok til at selvom jeg kan have mine meninger, er jeg ikke ude på at skabe splid imellem jer men bare at være social og more mig
Venlig hilsen PeterC

Så tror jeg vidst lige, at du skal klappe hesten Peter.....
Vi kan sagtens lave vores nye bane uden din hjælp,  Så hvis ikke du kan bidrage med noget konstruktivt,,
Så hold du dig bare til 1:24 folket.
 Ævl og Kævl, Brok og Lort er der sku' nok af >:(

Nr. 2 er bare den første Taber!!!!

Offline Mogens Fønss

  • SSRS Styregruppe
  • Scaleracer
  • Indlæg: 337
  • SMRK. Den som intet vover intet vinder
    • Vis profil
  • Navn: Mogens Hvidtfeldt Fønss-Jørgensen
Sv: Nyt reglement til SSRS i 2017
« Svar #41 Dato: December 06, 2016, 20:53:02 pm »
Nu er jeg med i styrregruppen, og er ganske ny i den sammenhæng. Så tak til jer, som har rettet henvendelse angående vores reglement. Det var lidt hullet.
Og kære venner, hvad der er sket før, kan vi ikke rigtigt bruge til noget., nu må vi se fremad. Men nogle af jer der har skrevet, har brugt nogle  uheldige vendinger. det var måske værd og tænke over, hvis man kunne tænke sig og kører med i ssrs.
Mvh.

Mogens