Forfatter Emne:  IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)  (Læst 9771 gange)

Offline Lasse

  • Scaleracer
  • Indlæg: 2071
    • Vis profil
  • Navn: Lasse Ibsen
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #15 Dato: Marts 18, 2019, 08:32:13 am »
Sådan Carsten..... Så er du ikke helt ude af træning, selv om vi ikke ser dig så meget på racerbanerne i Danmark mere.
Det drejer sig ikke om at være med, men om at vinde! Se nu at få det stykke skrot fjernet fra sporet.

Offline mso

  • Ølstykke Mini Race
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1110
  • Skunk Works Garage
    • Vis profil
  • Navn: Michael Surland Olsen
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #16 Dato: Marts 19, 2019, 07:25:48 am »
Skulle der måske være nogen som har fået lyst til at prøve kræfter til mesterskabet til juni i Tjekkiet - læs tidligere i tråden vedrørende regler osv. så sig til. Der er tilmeldingsfrist på fredag 22/3, så lad mig det vide senest torsdag. Danmark råder over 4 pladser og der er stadig plads tilbage på holdet.
ESC Stenløse og Båstrup Race Way.

Offline mso

  • Ølstykke Mini Race
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1110
  • Skunk Works Garage
    • Vis profil
  • Navn: Michael Surland Olsen
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #17 Dato: Juni 28, 2019, 08:37:54 am »
Her er et link til et facebook-opslag fra Planet32, et indslag i Tjekkisk fjernsyn.

https://www.facebook.com/watch/?v=855373051509627

ESC Stenløse og Båstrup Race Way.

Offline mso

  • Ølstykke Mini Race
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1110
  • Skunk Works Garage
    • Vis profil
  • Navn: Michael Surland Olsen
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #18 Dato: Juli 03, 2019, 11:17:52 am »
Så fik jeg også lige set på bilerne igen - og fandt grunden til den ustabile performance (missede en semifinaleplads), en fejl i limningen på et af bagdækkene - fucking hell som man siger.

Generelt var vi danskere forfulgt af uheld da det strammede til, Carstens motorproblemer som kostede en sikker finaleplads og mit dæk-issue som kostede en semifinaleplads. Nå men op på hesten igen, vi har fat i noget og racet + arrangementet er for fedt - jeg er med næste gang hvis muligheden byder sig.

Hilsen Michael.
ESC Stenløse og Båstrup Race Way.