Forfatter Emne:  Sv: DEL 2. afd. 2017  (Læst 3779 gange)

Offline Gylden74

  • Odsherred Slot Car Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 278
    • Vis profil
  • Navn: René Birk Gyldenvang
Sv: DEL 2. afd. 2017
« Dato: April 22, 2017, 22:29:39 pm »
Vi kan hermed konkluder, at i DEL er det muligt at deltage og score 49 point i et løb med et ulovligt chassis, helt uden konsekvenser, mageløst  :-\
« Senest Redigeret: April 22, 2017, 22:40:41 pm af Gylden74 »

Offline Jevertussen

  • Scaleracer
  • Indlæg: 75
  • HMC
    • Vis profil
  • Navn: Jesper von Wowern
Sv: Sv: DEL 2. afd. 2017
« Svar #1 Dato: April 22, 2017, 22:44:24 pm »
Vi kan hermed konkluder, at i DEL er det muligt at deltage og score 49 point i et løb med et ulovligt chassis, helt uden konsekvenser, mageløst  :-\

Rene'. Der er truffet en afgørelse. Vi, der deltager, skal videre. BUM.
Kør så det ryger!!!!!

Offline Gylden74

  • Odsherred Slot Car Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 278
    • Vis profil
  • Navn: René Birk Gyldenvang
Sv: Sv: DEL 2. afd. 2017
« Svar #2 Dato: April 22, 2017, 22:55:57 pm »
Jeg det skal I da, men det er sgu stadig mageløst  :-\

Offline kimmas

  • Scaleracer
  • Indlæg: 141
  • ASCR
    • Vis profil
  • Navn: Kim Maslak
Sv: Sv: DEL 2. afd. 2017
« Svar #3 Dato: April 23, 2017, 01:14:52 am »
Hej igen.

Det der er mageløst det er sgu da at du render rundt i bar røv og flager på fuldt hammer.

Det er sgu da utroligt at man skal blive ved med at prøve at grave i en bedømmelse, som både din egen holdkaptajn og alle de andre hold ikke gider at kommentere på.

Ikke nok med at du vælger at trække dig, så vi kan være fuldstændig ligeglade med hvad din holdning er, så spøger du sørme stadigvæk.

Jeg har aldrig mødt dig før, men hvis du er bare halvt så træls i virkeligheden, som du er her på forummet, så er jeg:

"mageløst-forunderligt-jyde-hammer-hammer-fedt-2stykkerchassissomkommertilbagepåbilen" glad for at du ikke kommer til næste afdeling.

Og det med en mageløst venlig hilsen fra Jyde-ikke-så-meget-pis Kim!
- "Den hurtigste vej til et klubmesterskab er at skubbe alle modstandere af i første sving" (Brønne, hvert eneste år)

Offline Rille-Mulle

  • Odsherred Slot Car Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 498
  • Team Muhlig Racing.
    • Vis profil
  • Navn: Carsten Hansen
Sv: Sv: DEL 2. afd. 2017
« Svar #4 Dato: April 23, 2017, 01:59:15 am »
Jeg det skal I da, men det er sgu stadig mageløst  :-\

Kære Rene.

Vi er nogle stykker som har lagt en masse arbejde, Tid og Energi i den her løbsserie.
Formålet har været, og er, at skabe en serie Langdistanceløb, hvor vi alle kan få et tæt og ligeværdigt ræs,
og en god oplevelse på dagen.
Jeg er ked af at måtte sige det, Men det her "Flueknepperi"  Efterlader mig med en ekstremt dårlig smag i munden!!

Det er nu engang sådan, at alle biler bliver kontrolleret ved TK før løbsstart.
Og hvis der ikke her bliver fundet fejl eller mangler, Så er bilen "Lovlig"
Alle Teams er i deres fulde ret til at kigge over skulderen ved TK, og påpege eventuelle fejl og mangler på andre biler, over for Løbsdommeren.
Og ligeledes henvende sig til Løbsdommeren under løb, hvis man mener at reglerne bliver overtrådt.

Prøv nu lige at tænke dig godt om, Spørg dig selv om det her bidrager med noget godt og positivt, til vores ellers så hyggelige og intense
racerløb, hvor vi normalt alle kommer hjem med en god oplevelse.

Jeg begriber ikke hvad der har gjort, at du føler dig så forudrettet/trådt over tæerne.
Jeg kan ikke forestille mig at du bilder dig ind at, resultatet havde været anderledes, hvis vi havde haft 0,3g. plasticdims i bagenden.

Og kald du det så bare "Mageløst"  eller hvad du nu finder passende.

Og nu hvor du så har bestemt at du ikke gider at være med mere!!
Så kan du jo Feks. melde dig som Løbsdommer,
Så kan vi måske undgå den slags sjusk og uregelmæssigheder i fremtiden.

Mvh.
Carsten  TMR.
Nr. 2 er bare den første Taber!!!!

Offline Brian

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 2180
    • Vis profil
  • Navn: Brian Kristensen
Sv: Sv: DEL 2. afd. 2017
« Svar #5 Dato: April 23, 2017, 08:28:23 am »
Jeg det skal I da, men det er sgu stadig mageløst  :-\

Kære Rene.

Vi er nogle stykker som har lagt en masse arbejde, Tid og Energi i den her løbsserie.
Formålet har været, og er, at skabe en serie Langdistanceløb, hvor vi alle kan få et tæt og ligeværdigt ræs,
og en god oplevelse på dagen.
Jeg er ked af at måtte sige det, Men det her "Flueknepperi"  Efterlader mig med en ekstremt dårlig smag i munden!!

Det er nu engang sådan, at alle biler bliver kontrolleret ved TK før løbsstart.
Og hvis der ikke her bliver fundet fejl eller mangler, Så er bilen "Lovlig"
Alle Teams er i deres fulde ret til at kigge over skulderen ved TK, og påpege eventuelle fejl og mangler på andre biler, over for Løbsdommeren.
Og ligeledes henvende sig til Løbsdommeren under løb, hvis man mener at reglerne bliver overtrådt.

Prøv nu lige at tænke dig godt om, Spørg dig selv om det her bidrager med noget godt og positivt, til vores ellers så hyggelige og intense
racerløb, hvor vi normalt alle kommer hjem med en god oplevelse.

Jeg begriber ikke hvad der har gjort, at du føler dig så forudrettet/trådt over tæerne.
Jeg kan ikke forestille mig at du bilder dig ind at, resultatet havde været anderledes, hvis vi havde haft 0,3g. plasticdims i bagenden.

Og kald du det så bare "Mageløst"  eller hvad du nu finder passende.

Og nu hvor du så har bestemt at du ikke gider at være med mere!!
Så kan du jo Feks. melde dig som Løbsdommer,
Så kan vi måske undgå den slags sjusk og uregelmæssigheder i fremtiden.

Mvh.
Carsten  TMR.

Synes godt om  ;D
Rigtige mænd indrømmer de leger med racerbane
www.smrk.dk

Offline Gylden74

  • Odsherred Slot Car Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 278
    • Vis profil
  • Navn: René Birk Gyldenvang
Sv: Sv: DEL 2. afd. 2017
« Svar #6 Dato: April 23, 2017, 10:54:50 am »
Hejsa alle

Så har man også prøvet at blive kaldt træls  :D, Men bare rolig Kim, jeg er meget være i virkeligheden  ;)

Og så bliver jeg nok nød til at forklare hvorfor jeg "flueknepper" på dette her, sidste år fik det konsekvenser at vores team begik en overtrædelse der intet stod om i reglementet,
derfor regnede jeg naturligvis også med at det ville få konsekvenser når at andet team begik en overtrædelse der ovenikøbet står klart og tydeligt i reglementet, men det får det så ikke, og sådan er det.
Jeg ved da udemærket at det ikke har den mindste indflydelse på bilens formåen om disse "dimser" sidder på eller ej, og sandsynligvis er det ikke for at snyde nogen at de ikke var monteret,
det ændre bare ikke ved at det var et brud på reglementet.

Vi kan forhåbentlig alle blive enige om at DEL skal afholdes/afgøres så fair og rimeligt som muligt, og derfor er der i min verden nød til at være en konsekvens overfor overtrædelser af reglementet, ellers bliver
det bare en glidebane hvor der bliver mere og mere åbent for alt for meget fortolkning af reglementet og så er det helt umuligt at holde styr på.

Og selvom jeg ikke deltager mere i år, ser jeg da stadigvæk mig selv som en del af Team NFS.
Jeg håber trods alt at I må få en fortsat god DEL sæson i 2017  :)

MvH

René B.G.
« Senest Redigeret: April 23, 2017, 16:14:19 pm af Gylden74 »

Offline Jan-oscc

  • Odsherred Slot Car Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 211
    • Vis profil
  • Navn: Jan Linderholm
Sv: Sv: DEL 2. afd. 2017
« Svar #7 Dato: April 23, 2017, 20:05:51 pm »
Til Kimmas og andre der følger med i denne debat.

Vi plejer her på forummet at have en hyggelig, saglig og sober tone. Vi er mange der har stor glæde af at læse indlæg, skrive indlæg og følge med i hvad der sker i vores sport.

Det er ikke OK med usaglige og perfide personangreb.

Vi skal beholde vores gode forum uden at forurene det med angreb og usaglighed.

Og ja - jeg har en lille aktie i debatten. Ven med både René og Carsten og flere andre aktører i debatten og tidligere banedommer ved DELarrangementer, der altid bliver afholdt i god tone.

Hold venligst dårlig tale og personangreb væk fra dette forum.

Mvh. Jan Linderholm
Vh. Jan Linderholm, OSCC og Woodracing.

Offline cjlives

  • Global Moderator
  • Scaleracer
  • *****
  • Indlæg: 918
  • Ølstykke mini race
    • Vis profil
  • Navn: Casper Jakobsen
Sv: DEL 2. afd. 2017
« Svar #8 Dato: April 24, 2017, 08:46:24 am »
har låst emnet da det bliver for meget mudderkast tag den på racerbanen med bilerne istedet
MVH
Casper Jakobsen a.k.a. CJ